Organisatie

Het Trends in Tooling (TinT) congres is een nieuw en uniek congres dat inspireert met inhoudelijke cases over implementatie en gebruik van diverse tooling. Samen met de organisatie van Srvision (voorheen Service Manager Dag) organiseren Joost IT en Xiphos vrijwillig dit nieuwe congres. Op dezelfde dag en dezelfde locatie als SMD 2018. Ook TinT heeft als doelstelling om een inspirerend programma samen te stellen waar service managers en andere stakeholders binnen de IT nieuwe ideeën kunnen opdoen.

Toegang tot de Srvision 2019 geeft automatisch toegang tot Trends in Tooling 2019

Service Manager Dag

De organisatie van de Service Manager Dag wordt verzorgd door een groep vrijwilligers vanuit de Special Interest Group Beheer & Service Management van de KNVI. Doelstelling van deze groep is om een conferentie te organiseren met ieder jaar weer een inspirerend programma waar Service Managers service managers en andere stakeholders binnen de IT en Business samen nieuwe ideeën op kunnen doen en kunnen leren van verhalen ervaringen van anderen. De Service Manager Dag is een niet commercieel evenement en wordt ieder jaar weer vol passie voorbereid door diverse vrijwilligers die hun sporen hebben verdiend in dit interessante vakgebied. En ieder jaar weer lukt het om enkele honderden vakgenoten een zeer gevarieerd programma voor te schotelen te bieden.

Joost IT

Joost is gespecialiseerd in IT Tooling en Service Management. Dagelijks ondersteunen we onze klanten bij het uitvoeren van hun primaire taken. Uitdaging en plezier in het werk, persoonlijke ontwikkeling en het leveren van toegevoegde waarde vinden we vanzelfsprekend. Joost bestaat uit teamspelers die met plezier werken aan onze gezamenlijke missie: het creëren van een cultuur van Service Excellence binnen IT-organisaties. Dat vergt van onze consultants een grondhouding gekenmerkt door flexibiliteit, creativiteit, plezier en daadkracht. Wij herkennen ons in termen als buiten gebaande paden denken, een positief kritische houding en het continu willen “ontzorgen” van onze klant. Wij onderscheiden ons door de focus op het menselijke aspect van Service Management, zijn communicatief sterk en zoeken altijd de verbinding. Met elkaar vandaag beter willen zijn dan gisteren is bij ons de meest gehoorde kreet!

Xiphos

Xiphos is een informele, hechte en platte organisatie, die bestaat uit een zeer diverse en kleurrijke groep van bijna 120 professionals. Wij leveren oplossingen in de IT-Infrastructuur vanuit onze 4 businessunits: Xiphos Services, Xiphos Staffing, Xiphos Consultancy en Xiphos Academy. Hierin delen we onze kennis op het gebied van o.a. projectdetachering, interim-management, werving & selectie, managed services, consultancy en servicemanagement. Daarnaast bieden wij ook opleidingen en trainingen ‘on the job’ en workshops aan. Xiphos onderscheidt zich door haar werk- en benaderingswijze. Onze kracht ligt niet in wat wij doen maar hoe wij dit doen. Wij geloven in de kracht van mensen en potentie van mensen en organisaties. Dit maakt dat wij van positieve invloed zijn op onze omgeving. Wij blijven onvermoeid schaven aan onze manier van omgaan met collega’s en klanten en willen ervoor zorgen dat iedereen die met én voor ons werkt beter wordt. We add value.